ناپدید شدن4 مهاجر غیرقانونی در سواحل جنوب شرقی تونس

ناپدید شدن4 مهاجر غیرقانونی در سواحل جنوب شرقی تونس

به گزارش خبرنگار آنلاین جو به نقل از العربیه، این گارد در بیانیه ای در حساب کاربری خود در فیس بوک اعلام کرد: مهاجران غیرقانونی از یک قایق در حال غرق شدن در سواحل استان سفکس نجات یافتند.

در این بیانیه تعداد کل افرادی که قصد عبور غیرقانونی از دریای مدیترانه به سمت جزیره لامپدوزا ایتالیا را داشتند، مشخص نشده است و سازمان دهنده این سفر دستگیر شده است.

جستجو برای یافتن مفقودان همچنان ادامه دارد.

تونس، واقع در مرکز مدیترانه، یکی از اصلی ترین نقاط خروج مهاجرانی است که به دنبال ورود غیرقانونی به اروپا هستند. با وجود اقدامات سختگیرانه مقامات تونس، مهاجرت غیرقانونی از سواحل تونس در حال افزایش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ناپدید شدن4 مهاجر غیرقانونی در سواحل جنوب شرقی تونس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ناپدید شدن4 مهاجر غیرقانونی در سواحل جنوب شرقی تونس"، کلیک کنید.