نامگذاری خیابانی به نام مسعود مهرابی مدیر مسئولِ فقید ماهنامه فیلم

نامگذاری خیابانی به نام مسعود مهرابی مدیر مسئولِ فقید ماهنامه فیلم

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو؛ با پیگیری شهرداری منطقه ۶ تهران و تصویب کمیسیون نامگذاری معابر شورای اسلامی شهر تهران، خیابان سی و سوم محله یوسف آباد به نام «مسعود مهرابی» نویسنده، مورخ، کاریکاریتوست، روزنامه‌نگار و مدیر مسئولِ فقید ماهنامه فیلم ثبت شد و آئین پلاک‌کوبی این گذر با حضور شهردار منطقه ۶ تهران، جمعی از مدیران شهری و خانواده وی برگزار شد.

به گزارش آنلاین جو،در این مراسم که همزمان با چهارمین سالگرد درگذشت مسعود مهرابی برگزار شد؛ سیدمرتضی روحانی، شهردار منطقه شش تهران با بیان این مطلب که پهنه مرکزی پایتخت، زادگاه و محل زیست بسیاری از چهره‌های هنری، فرهنگی، علمی، ورزشی کشورمان بوده و هست، افزود: برگزاری آئین نامگذاری معابر شهر به نام فرهیختگان و چهره‌های شناخته شده کشور در عرصه‌های مختلف کار بزرگ و ارزشمندی است که باعث ارتقاء سطح جایگاه و منزلت این افراد در جامعه شده و از سوی دیگر باعث می‌شود که نسل جدید با این چهره‌های تاثیرگذار ایران زمین بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: اکنون نیز با برپایی آئین نامگذاری خیابان سی و سوم یوسف آباد به نام استاد «مسعود مهرابی»، یاد و خاطره صاحب امتیاز و مدیر مسئولِ فقید ماهنامه فیلم و کاریکاتوریست پیشکسوت کشورمان برای همیشه در منطقه۶ تهران ماندگار شد.

۲۴۵۲۴۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نامگذاری خیابانی به نام مسعود مهرابی مدیر مسئولِ فقید ماهنامه فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نامگذاری خیابانی به نام مسعود مهرابی مدیر مسئولِ فقید ماهنامه فیلم"، کلیک کنید.