میزان سردرد در بانوان 5 برابر بیشتر از آقایان است

میزان سردرد در بانوان 5 برابر بیشتر از آقایان است

آفتاب نیوز :

متخصص بیماری های مغز و اعصاب گفت: سردرد ها در بانوان جوان شایع تر هستند و تا 72 ساعت طول خواهند کشید.

علی اخوت در ادامه تصریح کرد: سردرد ها چند نوع هستند و میزان گرما بر آن ها تاثیر دارد. شایع ترین سردرد ها یکطرفه ضربان دار، همراه با تهوع و استفراغ هستند و حملات آن ها با نور و صدا تشدید می شود.

عضو هییت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: سردرد های دو طرفه احتمال دارد که حالت ضربان دار را نداشته باشند و در فرد فردی متفاوت است.

او بیان کرد: مدت زمان سردرد ها تا 72 ساعت هم طول خواهد کشید و در خانم های جوان 20 درصد را مبتلا می کند و می تواند عملکرد فرد را مختل کند و در عملکرد کاری و زندگی تاثیر دارد.

این متخصص مغز و اعصاب افزود: درمان های مناسبی برای سردرد و پیشگیری وجود دارد، اما بر حسب سن در میان سالمندان، کودکان و جوانان با شرایط گوناگون ظاهر می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میزان سردرد در بانوان 5 برابر بیشتر از آقایان است" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میزان سردرد در بانوان 5 برابر بیشتر از آقایان است"، کلیک کنید.