مقیمی شگفتی ساز شد/ 24 ساعت سرنوشت ساز در انتظار ملی پوشان تنیس

مقیمی شگفتی ساز شد/ 24 ساعت سرنوشت ساز در انتظار ملی پوشان تنیس

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم جام دیویس کشورمان در روز نخست مرحله پلی آف گروه 2 جهانی در کلمبو سریلانکا به مصاف استونی رفت.

در نخستین دیدار انفرادی، حمیدرضا نداف با نتیجه 6 بر 3 و 6 بر صفر مقابل اولیوراوجاکا نتیجه را واگذار کرد اما در دومین بازی سینا مقیمی موفق شد با ارایه نمایشی قابل تحسین، 6 بر یک، 7 بر 5 و 6 بر 4 کریتسین تام را از پیش رو بردارد تا جدال دو تیم با تساوی یک بر یک در روز نخست به پایان برسد. به این ترتیب با کسب این نتیجه و تساوی یک بر یک ایران برابر استونی، نمایندگان کشورمان فردا در دیدارهای حساس دونفره و انفرادی به مصاف استونی می روند تا تکلیف تیم برنده در این ررویداد مشخص شود.

در تیم ایران حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، علی یزدانی، سامیارالیاسی و امیرحسین بادی حضور دارند. محمدرضا توکلی به عنوان سرمربی، آلدین ست کیچ و مهدی بهزادپور به عنوان مربی، فرید یزدان یار بدنساز و دکتر مهرشاد پورسعید (پزشک) به همراه فرشاد صفتی تیم اعزامی را همراهی می کنند. داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس کشورمان نیز با حضور در سریلانکا به جمع ملی پوشان پیوست و در کلمبو حضور دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقیمی شگفتی ساز شد/ 24 ساعت سرنوشت ساز در انتظار ملی پوشان تنیس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقیمی شگفتی ساز شد/ 24 ساعت سرنوشت ساز در انتظار ملی پوشان تنیس"، کلیک کنید.