معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمود قجرغضدانلو؛ متهم ردیف سی و ششم

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمود قجرغضدانلو؛ متهم ردیف سی و ششم

محمود قجرغضدانلو متهم ردیف سی و ششم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

به گزارش آنلاین جو، محمود قجرغضدانلو متهم ردیف سی و ششم پرونده است. او  برادر مریم رجوی و همسر شهرزاد صدر حاج سید جوادی (مسیول دفتر مریم رجوی) است.

 محمود قجرعضدانلو در سال 1352، به گروهک منافقین می پیوندد و با پیروزی انقلاب اسلامی، همکاری خود را با تشکیلات ادامه داده و نهایتاً در سال 1360، از کشور متواری می شود.

او در حال حاضر از عناصر کادر مرکزی نفاق و عضو شورای تروریستی به اصطلاح ملی مقاومت است.

 محمود قجرعضدانلو در مشارکت و همکاری تنگاتنگ با مژگان پارسایی، یکی دیگر از عوامل اصلی و کلیدی تشکیل، طراحی، سازماندهی و هدایت تیم ترورِ امیر سپهبد علی صیاد شیرازی (به نام های کمال الدین حیدری چمنی با نام مستعار جلال موسوی و رضا نادری با نام مستعار عطاءاله) و نتیجتاً شهادت و به تعبیر حقوقی، قتل عمد این شهید والا مقام محسوب می شود.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-468/6-2002 است.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمود قجرغضدانلو؛ متهم ردیف سی و ششم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمود قجرغضدانلو؛ متهم ردیف سی و ششم"، کلیک کنید.