معدوم سازی ۲تن موادغذایی غیرقابل مصرف در آبادان

معدوم سازی ۲تن موادغذایی غیرقابل مصرف در آبادان

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، دکتر روح الله شکری شامگاه سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان آبادان ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته از یک انبار مواد غذایی کشف و جهت خارج‌سازی از چرخه مصرف انسانی در محل ضبط و توقیف شد.

وی افزود: پس از طی روال قانونی و کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح این مواد غذایی فاقد قابلیت مصرف انسانی با نظارت کارشناس بهداشت محیط معدوم گردید.

رئیس مرکز بهداشت آبادان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به‌صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا با متخلفان بهداشتی برخورد قانونی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معدوم سازی ۲تن موادغذایی غیرقابل مصرف در آبادان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معدوم سازی ۲تن موادغذایی غیرقابل مصرف در آبادان"، کلیک کنید.