محمد عسگری رئیس شورای شهر اراک شد

محمد عسگری رئیس شورای شهر اراک شد

آنلاین جو/مرکزی محمد عسگری به عنوان رئیس شورای شهر اراک انتخاب شد.

برای مسند ریاست شورای شهر اراک، محمد عسگری و علی چگینی در جلسه امروز شورا نامزد شدند که محمد عسگری با ۱۰ رأی انتخاب شد. علی چگینی نیز یک رأی به‌دست آورد.

داود قربانی با ۶ رأی نائب رئیس شورای شهر اراک شد و علی جعفر محصولی در رقابت با قربانی ۵ رأی به‌دست آورد.

در ادامه، علی اصغر غفاری با ۸ رأی به عنوان دبیر شورا، عباس خسروانی با ۸ رأی به عنوان سخنگو و حسن قربانی با ۱۰ رأی به عنوان خزانه‌دار شورای شهر اراک‌ انتخاب شدند.

برای ریاست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اراک، پیمان عین القضاتی با ۶ رأی انتخاب شد و سید وحید میرنظامی نیز ۵ رأی بدست آورد.

برای ریاست کمیسیون نظارت و حقوقی، سید وحید میرنظامی با ۹ رأی انتخاب شد و عباس خسروانی با ۹ رأی ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را بر عهده گرفت.

برای ریاست کمیسیون عمران و شهرسازی، علی اصغر غفاری با ۸ رأی انتخاب شد و حامد آجرلو با ۸ رأی ریاست کمیسیون اقتصادی، املاک، سرمایه گذاری و گردشگری را بر عهده گرفت. برای ریاست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، حسن قربانی با ۱۰ رأی انتخاب شد.

محمد عسگری پس از انتخاب به عنوان ریاست شورا در صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: امیدواریم در یک‌سال آینده، فصل جدیدی از افتخار آفرینی شورای شهر اراک رقم بخورد.

وی افزود: مردم شهر به شورا دل بسته‌اند تا بتواند بخشی از مشکلات را حل کند. امیدوارم با همکاری و تعامل با شهرداری بتوانیم مثل سه سال گذشته، موفق عمل کنیم و امیدواری را در مردم شهر اراک زنده کنیم.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمد عسگری رئیس شورای شهر اراک شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمد عسگری رئیس شورای شهر اراک شد"، کلیک کنید.