فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در 15 قسط

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در 15 قسط

آفتاب نیوز :

محمدهادی سبحانیان، رییس سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده است که در راستای تحقق شعار سال 1403 و تعامل حداکثری با اصناف و مشاغل برای اولین بار سازمان مالیاتی امکان پرداخت مالیات مقطوع مشاغل در 15 قسط (سه برابر پارسال) را فراهم کرد.

لازم به ذکر است؛ در سال گذشته حداکثر تقسیط مالیات برای مودیان 5 ماه بوده است. با این تصمیم سازمان امور مالیاتی و افزایش چندبرابری سقف تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، می توان انتظار داشت که مودیان بیشتری از ظرفیت این تبصره استفاده کنند.

به نظر می رسد که سازمان امور مالیاتی در راستای کاهش پرونده هایی که نیاز به رسیدگی دارند و بعضاً رسیدگی و وصول مالیات آن ها تا حدود دو سال زمان می برد دست به گسترش دامنه تبصره 100 و افزایش تسهیلات آن کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در 15 قسط" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در 15 قسط"، کلیک کنید.