عملیات بازگشت ‌حجاج‌ خوزستانی تا فردا ادامه دارد

عملیات بازگشت ‌حجاج‌ خوزستانی تا فردا ادامه دارد

آنلاین جو/خوزستان مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: عملیات بازگشت حجاج خوزستانی از سرزمین وحی به استان تا فردا ادامه دارد و این عملیات به پایان می‌رسد.

مهدی رزاز در گفت و گو با آنلاین جو اظهار کرد: نخستین کاروان حجاج خوزستانی در ساعت ۸ صبح روز یکم تیرماه توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا سرزمین وحی وارد فرودگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز شد.

وی افزود: عملیات بازگشت ۳ هزار و ۶۱۶ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه اهواز به استان از روز یکم تیرماه در حال انجام است و تا فردا ادامه دارد.

رزاز با بیان اینکه این حجاج در قالب ۱۵ پرواز و ۲۵ کاروان توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد خوزستان شده‌اند، گفت: پرواز حجاج از فرودگاه اهواز از ۲۸ اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و تا دوم خردادماه ادامه داشت و سه هزار و ۶۳۰ نفر از فرودگاه بین‌المللی اهواز به مدینه منوره اعزام شدند و مناسک حج را به جا آوردند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات بازگشت ‌حجاج‌ خوزستانی تا فردا ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات بازگشت ‌حجاج‌ خوزستانی تا فردا ادامه دارد"، کلیک کنید.