علت از بین رفتن سهمیه در سامانه یکپارچه فروش خودرو چیست؟

علت از بین رفتن سهمیه در سامانه یکپارچه فروش خودرو چیست؟

به گزارش آنلاین جو؛مهدی تقدسی در خصوص پایان اعتبار گواهینامه متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: یکی از شرایط ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو داشتن گواهینامه است، سامانه داخلی اسامی افراد را در اختیار شرکت های عرضه کننده خودرو قرار می دهد و شرکت ها از طریق وب سرویس با ناجی صحت گواهینامه را بررسی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت:مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه کرد: به طور کلی اگر ناجی تایید گواهینامه را به شرکت های عرضه کننده بدهد امکان ثبت نام به متقاضی داده می شود و ثبت نام انجام خواهد شد.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علت از بین رفتن سهمیه در سامانه یکپارچه فروش خودرو چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علت از بین رفتن سهمیه در سامانه یکپارچه فروش خودرو چیست؟"، کلیک کنید.