صدور سند موقوفات استان یزد را احیا می کند

صدور سند موقوفات استان یزد را احیا می کند

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک استان یزد، مهدی اقبال با تقدیر از تلاش های انجام شده روسا و کارکنان واحدهای ثبتی استان یزد در راستای اجرای قانون جامع حدنگار اظهار داشت: نذر خدمت در اجرای کاداستر اراضی موقوفه و صدور اسناد آنها، اجر اخروی نزد خداوند دارد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و طی دو ماه ابتدایی امسال، تکلیف تعیین شده یکهزار سند موقوفات استان یزد با همکاری اداره کل اوقاف استان محقق شد.

گفتنی است؛ مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در کنار روسا و همکاران واحدهای ثبتی استان در قالب نذر خدمت و چله خدمت به عشق شهیدجمهور ضمن حضور در محل کار به بررسی روند اجرای کاداستر و صدور اسناد موقوفات شهرستان ها پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور سند موقوفات استان یزد را احیا می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور سند موقوفات استان یزد را احیا می کند"، کلیک کنید.