شایعه بزرگ در شهر؛ استقلال از لیگ برتر کناره گیری می کند!

شایعه بزرگ در شهر؛ استقلال از لیگ برتر کناره گیری می کند!

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو؛ ماه هاست که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال می گوید فصل آینده بازی های لیگ برتر با حضور کمک داور ویدیویی برگزار می شود اما علی تارقلی زاده مسیول کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال مدعی شده است به دلیل بدقولی شرکت تجهیز و توسعه ترخیص تجهیزات مربوط به کمک داور ویدیویی دچار مشکل شده است و اگر این مشکل رفع نشود، فصل آینده هم بازی های لیگ برتر بدون حضور کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: باشگاه استقلال معتقد است این فصل از اشتباهات داوری به خصوص در بازی های سپاهان و مس رفسنجان آسیب زیادی دیده است و از سویی نبود کمک داور ویدیویی موجب شده تا رقیب سود زیادی از اشتباهات داوری ببرد.

بر همین اساس باشگاه استقلال معتقد است اگر قرار باشد فصل آینده بازی ها بدون حضور کمک داور ویدیویی برگزار شود، بهتر است در مسابقات لیگ برتر شرکت نکند! این در حالی است که آبی ها از اواخر شهریور ماه درگیر مسابقات لیگ نخبگان آسیا خواهند شد.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شایعه بزرگ در شهر؛ استقلال از لیگ برتر کناره گیری می کند!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شایعه بزرگ در شهر؛ استقلال از لیگ برتر کناره گیری می کند!"، کلیک کنید.