سهم ۱۷هزار میلیاردی تسهیلات درتامین پروتئین دریایی سبد غذایی مردم

سهم ۱۷هزار میلیاردی تسهیلات درتامین پروتئین دریایی سبد غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، بانک کشاورزی با هدف حمایت از امنیت غذایی کشور و تأمین پروتئین دریایی سبد غذایی خانوارها از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۲۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ در زیر بخش شیلات و آبزی‌پروری در مجموع ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که سهم بسزایی در تولید هزاران تن پروتئین دریایی و تأمین امنیت غذایی کشور داشته است.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی با رویکرد پشتیبانی از رونق اقتصاد دریا محور و استفاده بهینه و پایدار از منابع آبی کشور به منظور بهبود وضعیت اشتغال و معیشت، تأمین امنیت غذایی، اصلاح فرهنگ غذایی در راستای حفاظت از محیط زیست و افزایش تولید ناخالص داخلی، پرداخت تسهیلات به طرح‌های شیلات و آبزی‌پروری را با تاکید بر روش‌های نوین آبزی‌پروری از جمله پرورش ماهی در دریا، در اولویت برنامه‌های اعتباری خود قرار داده و در تعامل و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی در راستای اولویت‌های راهبردی این وزارتخانه، برای حمایت از فعالان این حوزه و توسعه این زیر بخش کلیدی، تلاش می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سهم ۱۷هزار میلیاردی تسهیلات درتامین پروتئین دریایی سبد غذایی مردم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سهم ۱۷هزار میلیاردی تسهیلات درتامین پروتئین دریایی سبد غذایی مردم"، کلیک کنید.