سخنگوی شورای نگهبان از روند اخذ رای در مسجد حضرت امیر (ع) تهران بازدید کرد

بعد از ظهر امروز؛

سخنگوی شورای نگهبان از روند اخذ رای در مسجد حضرت امیر (ع) تهران بازدید کرد

هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در بعد از ظهر روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به مسجد حضرت امیر (ع) در محله امیرآباد تهران که از شعب انتخاباتی است رفت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در بعد از ظهر روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به مسجد حضرت امیر (ع) در محله امیرآباد تهران که از شعب انتخاباتی است رفت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

وی ضمن گفت‌وگو با عوامل نظارتی و اجرایی و دریافت گزارش از آن‌ها در خصوص اخذ رأی، دقایقی به گفت‌وگو با رأی‌دهندگان و دریافت نظرات آنان درباره رای‌گیری پرداخت.

طحان‌نظیف در این شعبه اخذ رأی از مردم که در صف‌های طولانی بودند تا رأی خود را به صندوق بیاندازند، قدردانی کرد.

وی در همین رابطه با یکی از خانم‌های مُسن گفت‌وگو و از او تشکر کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سخنگوی شورای نگهبان از روند اخذ رای در مسجد حضرت امیر (ع) تهران بازدید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سخنگوی شورای نگهبان از روند اخذ رای در مسجد حضرت امیر (ع) تهران بازدید کرد"، کلیک کنید.