سال آینده فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد بیکار در لرستان نخواهیم داشت

سال آینده فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد بیکار در لرستان نخواهیم داشت

آنلاین جو/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: سال آینده فرزند شهید و جانباز ۷۰ در صد بیکار در استان نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با آنلاین جو، اظهار کرد: آزمون استخدامی ۶۲۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در این آزمون قبول شدند در حال گذراندن مراحل گزینشی بوده و کسانی که قبول نشدند نیز در دوره تکمیل ظرفیت مشکل آنان برطرف خواهد شد و در سال آینده فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد بیکار نخواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اردوی ویژه کارمندان، افزود: اردوهایی ویژه کارمندان اداره در بحث تشویق خانواده به فرزندآوری و بحث ازدواج برگزار شده و بنیاد شهید استان نسبت به همه مسائل روز تاکنون به خوبی عمل کرده است.

هاشمی اضافه کرد: همچنین در راستای تبدیل وضعیت کارکنان طبق قانون انجام شده و در بین کشور بنیاد شهید استان رتبه اول را کسب کرده و از بین چهار هزار نیرو مشکل تبدیل وضعیت بیش از سه هزار نیرو برطرف شده است.

وی بیان کرد: در بحث قرآنی نیز چندین مقام برتر کشوری و در زمینه ورزشی نیز جامعه هدف ایثارگران دارای مقام‌های ملی، بین‌المللی و آسیایی هستند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سال آینده فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد بیکار در لرستان نخواهیم داشت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سال آینده فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد بیکار در لرستان نخواهیم داشت"، کلیک کنید.