ساخت 5 هنرستان جدید در لرستان

ساخت 5 هنرستان جدید در لرستان

یونس بهاروند در گفت وگو با خبرنگار آنلاین جو، اظهار داشت: در سال گذشته حدود 22 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور را برای خرید تجهیزات مدارس و هنرستان های استان اخذ کردیم.

وی عنوان کرد: یکی از سیاست ها و راهبردهای دولت سیزدهم توجه به رشته های فنی و مهارتی است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ساخت پنج هنرستان در دستور کار است، گفت: با کمک خیر خانم «نیک نژاد» یکی از این هنرستان ها در شهرستان دورود تکمیل شده و احتمالاً در همین خردادماه در استان افتتاح خواهد شد.

بهاروند در ادامه با بیان اینکه هنرستان شهرستان الیگودرز نیز در حدود سه هزار و 800 مترمربع در حال ساخت است، عنوان کرد: این هنرستان نیز حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان داشت: در صورت تامین اعتبار، این هنرستان در شهریورماه و یا دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه یک هنرستان دیگر نیز در شهرستان سلسله در حال احداث است، افزود: این پروژه هنرستانی نیز حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می کنیم این هم امسال تکمیل شود.

بهاروند، بیان داشت: همچنین هنرستان شهرستان دلفان نیز حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن منتظر اعتبار هستیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین در سال گذشته 22 میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس و هنرستان های استان خریداری شده است، افزود: همچنین با دستور وزیر آموزش وپرورش امسال 75 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس و هنرستان ها به استان اختصاص پیدا کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، تصریح کرد: 14 میلیارد تومان از این اعتبار را برای خرید تجهیزات هنرستان ها اختصاص خواهیم داد.

بهاروند، افزود: همچنین برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی مدارس نیز امسال 10 میلیارد تومان در نظر گرفته ایم.

وی تصریح کرد: بخشی از این اعتبار برای 13 پژوهش سرای استان اختصاص پیدا کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت 5 هنرستان جدید در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت 5 هنرستان جدید در لرستان"، کلیک کنید.