ریابکوف: به همکاری‌های علمی، فنی و نظامی با ایران ادامه می‌دهیم

ریابکوف: به همکاری‌های علمی، فنی و نظامی با ایران ادامه می‌دهیم

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: روسیه بر اساس وظایف و منافع خود به توسعه همکاری‌ها با همه کشورها، از جمله ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز در حاشیه مراسمی در روسیه درباره هجمه‌ها و تحریم‌های اخیر علیه ایران و روسیه آیا بر روابط این دو کشور تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، اظهارکرد: همکاری‌های علمی، فنی- نظامی روسیه و ایران خلاف قوانین بین‌المللی نیست.

وی افزود: همکاری مسکو و تهران در این زمینه موازنه منطقه‌ای در غرب آسیا را برهم نمی‌زند.

ریابکوف همچنین تأکید کرد: روسیه بر اساس وظایف و منافع خود به توسعه همکاری‌ها با همه کشورها، از جمله ایران ادامه خواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریابکوف: به همکاری‌های علمی، فنی و نظامی با ایران ادامه می‌دهیم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریابکوف: به همکاری‌های علمی، فنی و نظامی با ایران ادامه می‌دهیم"، کلیک کنید.