رویترز: مرکز دیپلماتیک آمریکا در بغداد هدف قرار گرفت

رویترز: مرکز دیپلماتیک آمریکا در بغداد هدف قرار گرفت

به گزارش آنلاین جو، سفارت آمریکا در عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که حمله به تاسیسات دیپلماتیک این کشور در بغداد شب گذشته رخ داده است.

سخنگوی سفارت آمریکا در بیانیه‌ای امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک مرکز دیپلماتیک ایالات متحده در بغداد اواخر ساعات سه شنبه مورد حمله قرار گرفت؛ اما گزارشی از تلفات جانی در این خصوص نداد.

به گزارش آنلاین جو به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع امنیتی در این ارتباط به رویترز گفتند که ۲ موشک حوالی ساعت ۱۱ شب گذشته در نزدیکی فرودگاه بغداد در پایگاه ویکتوری برخورد کرده است.

در بیانیه سفارت آمریکا در این باره اضافه شده است: حدود ساعت ۲۳:۰۰ سه شنبه ۱۰ سپتامبر، حمله‌ای به مجتمع خدمات دیپلماتیک بغداد، یک مرکز دیپلماتیک ایالات متحده رخ داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویترز: مرکز دیپلماتیک آمریکا در بغداد هدف قرار گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویترز: مرکز دیپلماتیک آمریکا در بغداد هدف قرار گرفت"، کلیک کنید.