رونمایی از سامانه سرباز ماهر تا سال آینده

رونمایی از سامانه سرباز ماهر تا سال آینده

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار آنلاین جو درباره مهارت آموزی سربازان گفت: در حوزه مهارت آموزی بنا داریم تا سال آینده از سامانه سرباز ماهر رونمایی کنیم.

وی افزود: سربازانی که از قبل مهارت کسب کرده اند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند و از مشوق های مهارت آموزی استفاده کنند. از جمله مشوق ها یک ماه کسر خدمت برای هر سربازی که مهارت دارد یک ماه نسبت به سایر سربازان کمتر خدمت می کند، یک ماه مرخصی تشویقی، اعطای درجه بالاتر، تعیین استان محل خدمت امتیازاتی است که سربازان ماهر می توانند از آن استفاده کنند.

سردار کمالی در خصوص پاداش سربازان ماهر گفت: از پاداش های سربازان ماهر در مسابقات، اولویت استخدام در نیروهای مسلح در صورتی که واجد شرایط عقیدتی و امنیتی باشند است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونمایی از سامانه سرباز ماهر تا سال آینده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونمایی از سامانه سرباز ماهر تا سال آینده"، کلیک کنید.