روسیه کنترل روستایی در زاپروژیا را به دست گرفت/ تلفات سنگین کی یف

روسیه کنترل روستایی در زاپروژیا را به دست گرفت/ تلفات سنگین کی یف

به گزارش آنلاین جو، براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، واحد «وستوک» ارتش این کشور روستای «زاگورنوی» در منطقه زاپروژیا را تحت کنترل درآورد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای نوشت که این واحد رزمی، جبهه های مطلوبی را در این منطقه تصرف کرده است و گردان 58 پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین، گردان 123 دفاع ارضی و لشکر 15 گارد ملی این کشور نیز متحمل شکست شدند.

به گزارش آنلاین جو به نقل از اسپوتنیک، همچنین بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، اوکراین در جریان نبرد با واحد «زاپاد» روسیه، 500 سرباز و در نبرد با واحد «سور» 265 سرباز خود را از دست داد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روسیه کنترل روستایی در زاپروژیا را به دست گرفت/ تلفات سنگین کی یف" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روسیه کنترل روستایی در زاپروژیا را به دست گرفت/ تلفات سنگین کی یف"، کلیک کنید.