روز غدیر و وحدت مؤمنین مایه ناامیدی و یأس دشمنان است

روز غدیر و وحدت مؤمنین مایه ناامیدی و یأس دشمنان است

حجت الاسلام تقی زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر نهضت زندگی با آیه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین جو گفت: در فضای روایی اعیاد ویژه‌ای را حضرات اهل بیت تاکید کردن که در قدر این اعیاد عظیم، عید الله اکبر روز غدیر خم است.

وی افزود: از ویژگی‌های این روز که در قرآن آمده است این است که دشمنان شما دیگر از دین شما از اینکه بتوانند این مسیر فکری و سبک زندگی شما رو تغییر بدهند ناامید شدند.

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: حضرت رسول در خطبه غدیر به این نکته اشاره می‌کنند که با مشخص کردن جانشین در روز عید غدیر وظیفه و رسالت اصلی‌شان را به پایان رسید و این دین یک دین کامل و غیر قابل تحریف شد و دین اسلام با این حرکت به یک دین ابدی تبدیل شد.

وی ادامه داد: از این باب تاکید فراوانی بر پاسداشت و بزرگداشت این عید است و در روایات فراوانی آمده که در این روز شریف با خانواده مهربان باشید خرید کنید، تفریح و نشاط برای آشنایان و نزدیکان به ارمغان بیاورید.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: شکل دادن یک رویدادی مثل جشن غدیر مهمونی کیلومتری کاملاً در راستای اغراض حضرات اهل بیت که مؤمنین شاد باشند و هم دیگر را زیارت کنند و البته جهت هم داشته باشد که آن حضور مؤمنین و وحدتی که با هم دارند که مایه ناامیدی و مأیوس شدن دشمنان خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روز غدیر و وحدت مؤمنین مایه ناامیدی و یأس دشمنان است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روز غدیر و وحدت مؤمنین مایه ناامیدی و یأس دشمنان است"، کلیک کنید.