رشد 110 درصدی اشتغال درحوزه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری

رشد 110 درصدی اشتغال درحوزه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو استان چهارمحال وبختیاری، معاون امور صنایع صمت چهارمحال و بختیاری گفت: براساس پروانه های بهره برداری صادرشده در حوزه صنعت، معدن و تجارت در یکسال اخیر از نظر اشتغال 110 درصد و از نظر سرمایه گذاری 221 درصد رشد داشته ایم.

بهنام خسروی افزود: پارسال 191 واحد تولیدی در حوزه های تخصصی صمت بهره برداری شده اند که زمینه اشتغال دو هزار و 267 نفر را با سرمایه گذاری بیش از 5 همت فراهم کرده اند.

وی تاکید کرد: این واحدهای تولیدی در زمینه های ساخت فلزات اساسی، کانی های غیرفلزی، وسایل نقلیه موتوری، مبلمان، ابزار پزشکی اپتیکی، محصولات لاستیک و پلاستیک، منسوجات، محصولات غذایی و آشامیدنی، محصولات کاغذی و… فعالیت دارند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 110 درصدی اشتغال درحوزه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 110 درصدی اشتغال درحوزه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.