رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت کوش بودند

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، سردار احمد رضا رادان شامگاه سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان اظهار کرد: چهره زنجان در ذهن من چهره ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس ساختند.

رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت کوش بود

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: چهره شهدا و رزمندگان زنجان در دفاع مقدس برجسته و ممتاز است و یاد و نام شهدای این استان و ایثارگری های آنان همواره ماندگار خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی پس از استقبال محسن افشارچی استاندار زنجان و سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان با امام جمعه زنجان دیدار کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت کوش بودند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت کوش بودند"، کلیک کنید.