رجاییان:اولیت انتقال لیموچی باشگاه پرسپولیس است / 4 باشگاه بزرگ مجتبی حسینی را می خواهند+فیلم

رجاییان:اولیت انتقال لیموچی باشگاه پرسپولیس است 4 باشگاه بزرگ مجتبی حسینی را می خواهند+فیلم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: پیشنهاد ما به پرسپولیس برای رضایت‌نامه لیموچی رقمی است که بازیکن استقلال خوزستان با آن به سپاهان رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، محمد رجاییان پس از نشست سالانه مدیران باشگاهی در آکادمی فوتبال در مورد اینکه باشگاه آلومینیوم اراک رضایت به انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس می‌شود، اظهار کرد: اولین باشگاهی که پیگیر جذب لیموچی بوده، پرسپولیس از روال قانونی بوده است. اولویت ما برای این انتقال پرسپولیس است. خود بازیکن هم دوست داشته با پرسپولیس طرف قرارداد باشد. هنوز این قرارداد قطعی نیست.

وی در واکنش به اینکه ۴.۵ میلیارد تومان مبلغ رضایت‌نامه لیموچی است، گفت: فصل گذشته یکی دو اشتباه داشتیم که به کمیته انضباطی دعوت شدیم و جلسه امروز هم درباره کارگروه ناظر بر امور قرارداد‌ها بوده است. بندی در قرارداد لیموچی است که قابلیت اجرایی برای بازیکن ندارد. اگر قرار بود با ۳.۵ میلیارد تومان نه ۴.۵ میلیارد تومان رضایت‌نامه دهیم، تا به حال کار انجام شده بود. روزی که لیموچی در کمیته نقل و انتقالات با ما قرارداد بست به اندازه امروز معروف نبود. کارگروه ما گفت بند فسخی بگذارید که اگر خوب نبود از شر او رها شویم. خوشبختانه به عنوان یک بازیکن خوب و الگو به تیم ملی رفته و مطرح شده، الان صحبت این است که باشگاه پرسپولیس باید باشگاه آلومینیوم را از این نقل و انتقال راضی کند.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم دربار اینکه معاوضه لیموچی با احمد گوهری مطرح شده و با چه رقمی این باشگاه راضی می‌شود، گفت: نه پیشنهاد معاوضه نشده است. پیشنهاد ما رقمی است که بازیکن استقلال خوزستان با آن به سپاهان رفت. الان باشگاه‌داری خیلی سخت شده و هنوز هیچ چیزی نهایی نشده است. 

وی در واکنش به این در خبر‌ها آمده بود امروز لیموچی با پرسپولیس توافق می‌کند، گفت: من و درویش مرتب با هم در تماس هستیم ولی من باید موافقت نهایی را از هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم بگیرم. بازیکنان دیگری را هم استقلال و پرسپولیس خواسته‌اند ولی اسمی نمی‌برم، چون می‌تواند به هیجانات کاذب فضای مجازی کمک کند.  

رجاییان در واکنش به اینکه مجتبی حسینی سرمربی تیم راضی به فروش بازیکنان آلومینیوم است و گویا گله‌مند بوده، عنوان کرد: هنر مجتبی حسینی به ساخت و تولید بازیکن در فوتبال باشگاهی است. به خاطر همین چهار تا باشگاه بزرگ کشورمان به دنبال حسینی هستند. غیر از تراکتور باشگاه‌های دیگری هم هستند. این برندینگ و برگ برنده مجتبی حسینی است و باشگاه آلومینیوم سعی کرده در کمال احترام و قانون فضای سالم و ارزنده‌ای را برای حسنی فراهم کند.  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رجاییان:اولیت انتقال لیموچی باشگاه پرسپولیس است / 4 باشگاه بزرگ مجتبی حسینی را می خواهند+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رجاییان:اولیت انتقال لیموچی باشگاه پرسپولیس است / 4 باشگاه بزرگ مجتبی حسینی را می خواهند+فیلم"، کلیک کنید.