رایزنی باقری با «عادل المهدی»

رایزنی باقری با «عادل المهدی»

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز دوشنبه «7 خرداد» با عادل المهدی نخست وزیر پیشین عراق دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش آنلاین جو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در شبکه ایکس در خصوص دیدارش با آقای عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق نوشت: «با آقای عادل عبدالمهدی، نخست وزیر سابق عراق که برای بزرگداشت رییس جمهور و وزیر امورخارجه شهید به تهران سفر کرده است ملاقاتی گرم و دوستانه داشتم.

درباره طیف گسترده ای از موضوعات بین المللی و منطقه ای به شمول جنایات و نسل کشی رژیم اشغالگر در فلسطین و مسیولیت های اخلاقی و انسانی دولت های اسلامی در این خصوص بحث و تبادل نظر کردیم.»

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رایزنی باقری با «عادل المهدی»" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رایزنی باقری با «عادل المهدی»"، کلیک کنید.