رئیس هیات سوارکاری آذربایجان‌ شرقی ابقا شد

رئیس هیات سوارکاری آذربایجان‌ شرقی ابقا شد

آنلاین جو/آذربایجان شرقی رئیس هیات سوارکاری آذربایجان‌شرقی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی این هیات به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) به ریاست محمد کاظمیان، رئیس فدراسیون سوارکاری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش آنلاین جو، در این مجمع و پس از رای گیری، محمد تقی‌زاده با کسب ۲۵ رای از مجموع آرای ماخوذه برای ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

محمد کاظمیان، رئیس فدراسیون سوارکاری در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: حضور در استان ها برای فدراسیون بسیار مهم است و این فرصتی برای شنیدن مشکلات آن‌هاست.

او با اشاره به فعال شدن سامانه فدراسیون سوارکاری گفت: تمام تلاش مان را برای مستقل شدن هیات انجام می دهیم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده‌ایم.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، نیز در این مجمع گفت: هیات سوارکاری استان از جمله هیات هایی است که شهرستان های بسیار فعالی دارد و این رشته در استان به‌خوبی رشد یافته است.

ستوده نژاد با بیان اینکه سوارکاری در کنار ورزش صنعت بزرگی به شمار می‌رود، عنوان کرد: میزبانی از مسابقات سوارکاری در استان به نفع این رشته در استان خواهد بود و موجب پیشرفت این رشته خواهد شد.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رئیس هیات سوارکاری آذربایجان‌ شرقی ابقا شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رئیس هیات سوارکاری آذربایجان‌ شرقی ابقا شد"، کلیک کنید.