دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات سلطنت عمان

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات سلطنت عمان

به گزارش آنلاین جو، در این دیدار آخرین وضعیت توسعه همکاری دو کشور در بخش های مختلف حمل و نقلی از جمله حمل و نقل هوایی، بنادر و همچنین کریدورهای ترانزیتی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در این دیدار سفیر کشورمان با اشاره به اهمیت برگزاری اولین دور نشست مذاکرات کمیته تجارت ترجیحی و تاثیر آن بر توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری، پیشبرد و رفع موانع تفاهم‌های پیشین میان دو کشور را به منظور گسترش روابط اقتصادی مورد تاکید قرار داده، همکاری ها در حوزه بنادر و کشتیرانی را مورد توجه قرار داد.
وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان نیز بر افزایش روابط حمل و نقلی به ویژه در حوزه دریایی و بنادر تاکید نموده، از آمادگی این وزارتخانه جهت اعزام هیاتی به تهران جهت پیگیری توافقات در آینده نزدیک خبر داد.

۳۱۰۳۱۰

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات سلطنت عمان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات سلطنت عمان"، کلیک کنید.