دومین پیروزی بوکسورهای ایران مقابل تیم روسیه

دومین پیروزی بوکسورهای ایران مقابل تیم روسیه

تیم ملی بوکس ایران در دومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم روسیه به پیروزی رسید.

به گزارش آنلاین جو، از ساعت 16:00 امروز (چهارشنبه – 22 فروردین 1403)، ملی پوشان بوکس ایران و تیم روسیه در مبارزاتی تدارکاتی که در 7 وزن برگزار شد، در سالن حاج احمد ناطق نوری در تهران برای بار دوم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 5 – 2 به سود تیم ایران پایان یافت.

تیم بوکس روسیه از پانزدهم فروردین سال جاری به منظور برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران، وارد تهران شد و بوکسورهای این تیم نیز در دو دیدار تدارکاتی به مصاف بوکسورهای ایران رفتند. این اردو فردا (پنج شنبه – 23 فروردین 1403) با خروج این تیم از ایران به پایان می رسد.

نتایج مبارزات اوزان مختلف این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

وزن 51 کیلوگرم

مصطفی ریگی از ایران – اوگنی زوروف از روسیه (برنده)

وزن 57 کیلوگرم

دانیال شه بخش از ایران (برنده)- آلکسی کیسلیف از روسیه

وزن 63.5 کیلوگرم

علی حبیبی نژاد از ایران (برنده) – آلان بورسوف از روسیه

وزن 71 کیلوگرم

کسری طهماسبی از ایران (برنده) – وصال علی اف از روسیه

وزن 80 کیلوگرم

حسین میراحمدی از ایران (برنده) – نایل گاندالیف از روسیه

وزن 92 کیلوگرم

پوریا امیری از ایران (برنده) – دنیس کوزولوف از روسیه

وزن 92+ کیلوگرم

روزبه صفری از ایران – سرگیی کوزتین از روسیه (برنده)

تیم ملی بوکس ایران خود را برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2024 پاریس که اوایل خرداد به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد، آماده می کند. این مسابقات آخرین مرحله از مسابقات انتخابی المپیک است.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دومین پیروزی بوکسورهای ایران مقابل تیم روسیه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دومین پیروزی بوکسورهای ایران مقابل تیم روسیه"، کلیک کنید.