دستگیری باند سارقان خودرو با ۸۵ فقره سرقت در البرز ‎

دستگیری باند سارقان خودرو با ۸۵ فقره سرقت در البرز ‎

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو به نقل از پلیس البرز، سردار حمید هداوند اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ‌هایی از سارقان رسیده و سرانجام پس از هماهنگی با مراجع قضائی، سه سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۱۵ فقره سرقت خودرو و ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت خودروها لوازم آنان را سرقت و سپس خودروها را در نقاط مختلف شهرستان کرج رها می‌کردیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری باند سارقان خودرو با ۸۵ فقره سرقت در البرز ‎" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری باند سارقان خودرو با ۸۵ فقره سرقت در البرز ‎"، کلیک کنید.