خودروی مسابقه بی ام و، 36 میلیارد تومان ناقابل!

امیرمسعود عابدین_ بی ام و M4 GT3 EVO با مشخصات 2025، چراغ های جلوی جدید را از خودروی خیابانی به ارث برده است؛ چراغ های روز زرد رنگ نیز که در نسخه تولید محدود M4 CS وجود داشت، در این خودرو هم حضور دارد. این خودروی مخصوص پیست به چراغ های عقب لیزری مجهز شده که برای اولین بار در سال 2022 در مدل M4 CSL دیده شد.

خودروی مسابقه بی ام و، 36 میلیارد تومان ناقابل!

خودروی مسابقه ای باواریایی اکنون آینه های کوچک تر و گلگیرهای اصلاح شده ای دارد تا جریان هوا را برای آیرودینامیک بهتر بهبود بخشد. برای افزایش نیروی رو به پایین در محور عقب، بی ام و زاویه بال عظیم را تغییر داد.

خودروی مسابقه بی ام و، 36 میلیارد تومان ناقابل!

از آنجایی که M4 GT3 EVO بسیار بزرگ است، این تصاویر رسمی ابعاد آن را به درستی نشان نمی دهند. با 197.6 اینچ، طول آن تقریباً به اندازه یک سری 7 (E65) است. با عرض 80.3 اینچ، عرض آن تقریباً به اندازه یک بوگاتی شیرون است. برای صرفه جویی در وزن خودرو، این ماشین مسابقه ای طور معمول رنگ نمی شود. علاوه بر این، اکنون برخی از بخش های بدنه با فیبر کربن در معرض دید قرار گرفته اند.

خودروی مسابقه بی ام و، 36 میلیارد تومان ناقابل!

قدرت تولیدی از موتور P58 تامین می شود، یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی تویین توربو با حداکثر 590 اسب بخار قدرت که از طریق جعبه دنده شش سرعته Xtrac به چرخ ها منتقل می شود. این گیربکس یک نسخه اصلاح شده از گیربکس مورداستفاده در M8 GTE به حساب می آید.

خودروی مسابقه بی ام و، 36 میلیارد تومان ناقابل!

بی ام و ادعا می کند که اکنون توربوها قابل اطمینان تر هستند، بدون نیاز به هیچ سرویسی در طول 20 هزار کیلومتر اول. قیمت خالص M4 GT3 EVO از 625 هزار دلار، معادل 36 میلیارد و 875 میلیون تومان شروع می شود.

منبع: Motor1

322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودروی مسابقه بی ام و، 36 میلیارد تومان ناقابل!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودروی مسابقه بی ام و، 36 میلیارد تومان ناقابل!"، کلیک کنید.