حضور رییس جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری شهید سید ابراهیم رییسی

به گزارش آنلاین جو به نقل از دان نیوز، آصف علی زرداری رییس جمهور پاکستان به نمایندگی از اسلام آباد در مراسم خاکسپاری آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران شرکت خواهد کرد.

به گزارش آنلاین جو، از سوی دیگر، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز لحظاتی پیش در سفارت ایران در اسلام آباد حضور یافت و به سفیر تهران تسلیت گفت.

حضور رییس جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری شهید سید ابراهیم رییسی

حضور رییس جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری شهید سید ابراهیم رییسی

آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور کشورمان عصر یکشنبه در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد. رییسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور رییس جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری شهید سید ابراهیم رییسی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور رییس جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری شهید سید ابراهیم رییسی"، کلیک کنید.