حسینی: جام آفسایدها مبارکشان باشد/ قهرمانی را به پرسپولیس دادند

حسینی: جام آفسایدها مبارکشان باشد/ قهرمانی را به پرسپولیس دادند

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، سید حسین حسینی در پایان بازی با پیکان که با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید، اظهار داشت: قهرمانی را از ما گرفتند و از بازیکنان استقلال تشکر می کنم که امسال زحمات زیادی کشیدند. ما همه جوره با باشگاه راه آمدیم و مبلغ قرارداد خود را کاهش دادیم. و تنها تیمی هستیم که 50 درصد از قرارداد سال گذشته خود را طلب داریم.

او ادامه داد: ما فقط در این فصل تلاش کردیم و هیچ چیز نگفتیم. باید یک تشکر ویژه از جواد نکونام کنم که یک تنه جلوی خیلی از اتفاقات ایستاد و به نظرم رهبر تیم بود.

حسینی تصریح کرد: به پرسپولیس تبریک می گویم و جام آفسایدها مبارکشان باشد و انشاالله که همین گونه خوش باشند. خطای های زیادی برای آنها گرفتند و این جام را به آنها هدیه دادند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسینی: جام آفسایدها مبارکشان باشد/ قهرمانی را به پرسپولیس دادند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسینی: جام آفسایدها مبارکشان باشد/ قهرمانی را به پرسپولیس دادند"، کلیک کنید.