حادثه امنیتی دشواری برای ارتش رخ داده/ اعزام 5 بالگرد برای تخلیه زخمی ها و کشته ها در غزه

حادثه امنیتی دشواری برای ارتش رخ داده/ اعزام 5 بالگرد برای تخلیه زخمی ها و کشته ها در غزه

این رسانه ها اعلام کردند که 5 بالگرد برای تخلیه نظامیان صهیونیست زخمی شده و به هلاکت رسیده در این حادثه امنیتی به شمال نوار غزه اعزام شده اند تا این نظامیان صهیونیست را به بیمارستان سوروکا منتقل کنند.

به گزارش آنلاین جو به نقل از شهاب نیوز، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بر اساس برآوردهای اولیه در این حادثه امنیتی 5 نیروی چترباز ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده اند.

همچنین برآوردهای اولیه نشان می دهد که 15 نظامی صهیونیست دیگر نیز زخمی شده اند که حال 9 تن از آنان وخیم گزارش شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این نطامیان صهیونیست در نتیجه برخورد راکت مقاومت به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حادثه امنیتی دشواری برای ارتش رخ داده/ اعزام 5 بالگرد برای تخلیه زخمی ها و کشته ها در غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حادثه امنیتی دشواری برای ارتش رخ داده/ اعزام 5 بالگرد برای تخلیه زخمی ها و کشته ها در غزه"، کلیک کنید.