حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

آنلاین جو/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: علت حادثه سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی در دست بررسی است. 

محمدرضا جعفری اصل اظهار کرد: ساعت 10:23 صبح امروز جمعه (31 فروردین ماه)، حادثه ای در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر از نیروهای تعمیرات شد که دو نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش آنلاین جو به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: مسیولان این پتروشیمی علت این حادثه را بر اثر شکستگی بوم و سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله شماره 6 پتروشیمی رازی اعلام کردند.

جعفری اصل گفت: با حضور بازپرس دادسرا در محل حادثه، دستورات لازم قضایی جهت علت وقوع حادثه توسط کارشناس صادر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.  

پایان خبر آنلاین جو  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است"، کلیک کنید.