جدال 8 کشور در رقابت های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا

جدال 8 کشور در رقابت های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم های ایران، اردن، لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می دهند.
گفتنی است تیم های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جدال 8 کشور در رقابت های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جدال 8 کشور در رقابت های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا"، کلیک کنید.