تکنولوژی نانو حباب کیفیت آب را 3 برابر افزایش داده است

تکنولوژی نانو حباب کیفیت آب را 3 برابر افزایش داده است

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، روح الله دهقانی فیروز آبادی پیش از ظهر شنبه در آیین رونمایی از فناوری نوین نانو حباب و بازدید از تصفیه خانه آب شهر ساوه اظهار کرد: بهبود کیفیت زندگی رضایتمندی تمامی مردم را به همراه دارد، از این رو رسانه ای شدن این دستاورد بسیار ضروری است تا مردم در جریان افتخارات فرزندان متخصص این مرز و بوم باشند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور افزود: تاثیرات قابل توجه اقتصاد دانش بنیان در تمامی حوزه های صنعت آب و فاضلاب ازن زنی، مدیریت شبکه های توزیع آب و فاضلاب، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها مشهود است.

دهقانی گفت: یکی از دغدغه های حوزه آب در کشور، تغذیه گرایی از سد است که به میزان قابل توجهی، طعم، بو و رنگ آب را در صنعت آب و فاضلاب افزایش می دهد که دستاورد جوانان توانمند امروز به ثمر نشست و این مهم بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی نانو حباب، منجر به افزایش 2 تا 3 برابری کیفیت آب شده است، گفت: امید است با بهره گیری از ظرفیت و تخصص جوانان همچنین حمایت دولت، بتوانیم گام های موثری در تامین و افزایش کیفیت آب شرب در سایر سدها نیز برداریم و دغدغه مردم در این خصوص رفع شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکنولوژی نانو حباب کیفیت آب را 3 برابر افزایش داده است" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکنولوژی نانو حباب کیفیت آب را 3 برابر افزایش داده است"، کلیک کنید.