توضیح بخش رسانه ای تیم ملی درباره حکم AFC

توضیح بخش رسانه ای تیم ملی درباره حکم AFC

بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال اعلام کرد امیر قلعه نویی خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه ها می داند و بر همین اساس در نشست خبری پس از بازی با قطر حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، در پی صدور حکم AFC درباره غیبت سرمربی تیم ملی در گفت وگوی تلویزیونی پس از بازی با قطر بخش رسانه ای تیم ملی اعلام می کند که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی همواره با احترام به قوانین حرفه ای، خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه ها می داند و بر همین اساس در تمامی نشست های خبری قبل و بعد از بازیها و همچنین گفت وگوهای تلویزیونی در طول برگزاری رقابتهای جام ملتهای آسیا شرکت کرد اما در پایان بازی برابر قطر، درخواستی برای حضور او در گفت وگوی تلویزیونی مطرح نشد و بر همین اساس تنها در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیح بخش رسانه ای تیم ملی درباره حکم AFC" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیح بخش رسانه ای تیم ملی درباره حکم AFC"، کلیک کنید.