تشدید بازرسی از میوه فروشی های سراسر کشور و مقابله با گران فروشی

تشدید بازرسی از میوه فروشی های سراسر کشور و مقابله با گران فروشی

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

به آگاهی واحدهای عمده فروش و خرده فروش میوه و تره بار می رساند، در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، ممانعت از سوءاستفاده سودجویان، کنترل و مدیریت مطلوب بازار و … پایش و نظارت دقیق بر روند قیمت گذاری حلقه های عمده فروشی و خرده فروشی میوه و تره بار در دستور کار بازرسان اصناف قرار گرفته است.

بازرسان اصناف در این امر ضمن هماهنگی و همکاری با سازمان های مرتبط، ماموریت دارند در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با متخلفان برخورد قانونی انجام دهند.

توصیه می شود، واحدهای عمده فروش و خرده فروش میوه و تره بار در خصوص قیمت گذاری محصولات صیفی، سبزی و میوه بر اساس سود قانونی اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشدید بازرسی از میوه فروشی های سراسر کشور و مقابله با گران فروشی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشدید بازرسی از میوه فروشی های سراسر کشور و مقابله با گران فروشی"، کلیک کنید.