تسریع در پیشرفت طرح‌های عمرانی در سیستان‌وبلوچستان

تسریع در پیشرفت طرح‌های عمرانی در سیستان‌وبلوچستان

آنلاین جو/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به همت مسوولان خدمات خوبی به همه مردم در سراسر استان ارائه شده و از این حیث خدمت رسانی به مردم اولویت کاری مسوولان استانی است.

محمد کرمی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز هفته دولت و گرامیداشت این هفته بیان کرد: در راستای توسعه استان همه مسوولان اجرایی با همت و پشتکار پای کار هستند و شاهد تسریع در پیشرفت طرح های عمرانی در استان هستیم.

وی در بازدید از پروژه‌های مسکن و راه، مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دارد و افزود: طرح‌های مختلف بسیاری نیز شروع شده که با اتمام این پروژه‌ها چهره سیستان و بلوچستان تغییر خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارها باید الهی باشد و اجر و مزد را از خداوند متعال بخواهیم اینکه دیده نشویم و یا مسوولی از خدمات‌مان تشکر نکرد، نگران نباشیم و بصورت خالصانه و برای رضای خداوند کار باید انجام شود.

وی با بیان اینکه علم و فناوری‌ها در حال پیشرفت هستند باید محتوای آموزشی همگام با دنیا تغییر و برابر با نیاز جامع تدوین و تدریس شود، گفت: آموزش و پرورش یک مجموعه عظیم راهبردی است و تمام دستگاه‌ها باید به این نهاد برای رسیدن به رسالت خودش کمک کنند.

کرمی با بیان اینکه جامعه‌ای موفق است که به دستورات اسلام عمل کند، بیان کرد: در اسلام کار، تلاش، کسب علم و تفکر عبادت است و این زیر بنای کار اقتصادی است و باید نگاه توحیدی دانش آموزان را قوی و با قرآن آشنا کنیم.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسریع در پیشرفت طرح‌های عمرانی در سیستان‌وبلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسریع در پیشرفت طرح‌های عمرانی در سیستان‌وبلوچستان"، کلیک کنید.