ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان قزوین

ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت وگو با خبرنگار آنلاین جو با اشاره به وضعیت ترافیک در محورهای استان قزوین اظهار کرد: با توجه به بازگشت هموطنان از سفرها نوروزی هم اکنون در اتوبان قزوین – کرج نیمه سنگین است.

وی افزود: روند بازگشت مسافرین افزایشی است و در ساعات بعد از ظهر شاهد افزایش ترافیک و پرحجم شدن محورهای استان خواهیم بود.

رییس پلیس راه استان قزوین از محدودیت ترافیکی در محور قدیم قزوین – رشت خبر داد و عنوان کرد: خودروهای سنگین و کامیون ها تا ساعت 24 امشب حق تردد در این محور راه ندارند.

وی با بیان اینکه مسافرین زمان سفر رخود را به شب موکول نکنند، ادامه داد: رعایت فاصله طولی با خودروها و عدم توقف در حاشیه جاده در دستور کار همه رانندگان باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان قزوین"، کلیک کنید.