بهبود فضای کسب و کار نیازمند تسهیل در صدور مجوزها است

بهبود فضای کسب و کار نیازمند تسهیل در صدور مجوزها است

محمد اله‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین جو، اظهار کرد: با شروع فعالیت دولت سیزدهم و توجه ویژه رئیس جمهور شهید به بحث تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، کمیته‌های تخصصی و کارشناسی اقدام عملی خود را برای شناسایی و اصلاح این گره‌های قانونی آغاز کردند که خوشبختانه نتایج بسیار مثبتی در بر داشته است.

وی تصریح کرد: بر اساس قوانین قبلی فواصل مورد انتظار از راه‌ها و اماکن عمومی به نحوی پیش‌بینی شده که علاوه بر محدودیت دسترسی منجر به اتلاف بسیاری از اراضی کشاورزی و عدم توسعه پایدار آبزی‌پروری با تکیه بر استعداد طبیعی مناطق می‌شد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: عدم توسعه پایدار آبزی پروری با تکیه بر استعدادهای طبیعی مناطق از معایب این امر بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و لحاظ محدودیت زمین با تأکید بر لزوم دسترسی آسان به طرح‌های آبزی‌پروری این مورد در پیش‌نویس جدید این قانون بررسی و معایب آن مرتفع شد.

اله‌بخش افزود: با پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی در ابتدای خرداد ماه این قانون تبیین و تصویب و برای ابلاغ و اجرا در انتظار امضای هیئت وزیران است.

وی استفاده از ظرفیت بسیار مناسب کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار را فرصت مغتنمی دانست و افزود: امیدواریم با ابلاغ این قانون توسط دولت جدید با توجه به اهمیت موضوع و تأثیر بسیار روشن آن در ایجاد و توسعه پایدار طرح‌های آبزی‌پروری در راستای جهش تولید و جذب سرمایه‌گذاری‌های مردمی، گام مؤثری برای اجرای قانون و رشد و اعتلای صنعت آبزی‌پروری استان برداریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهبود فضای کسب و کار نیازمند تسهیل در صدور مجوزها است" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهبود فضای کسب و کار نیازمند تسهیل در صدور مجوزها است"، کلیک کنید.