برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید امنیت در دهلران

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید امنیت در دهلران

آنلاین جو/ایلام معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:روز گذشته شهید استوار یکم کامران مسعودی‌تبار از فرزندان شهرستان دهلران، حین انجام وظیفه و طی درگیری با اشرار مسلح در شهر شادگان استان خوزستان مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ «سعید عالی‌پور» با اعلام این خبر به آنلاین جو اظهار کرد: مراسم استقبال از این شهید والامقام بعد از ظهر امروز با حضور مسئولانی استانی و کشوری در دهلران برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر پاک شهید مسعودی تبار ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز از میدان انقلاب (فرمانداری) دهلران به سمت امامزاده سید اکبر (ع) تشیع و در قطعه‌ی شهدا امامزاده سید اکبر(ع) این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید امنیت در دهلران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید امنیت در دهلران"، کلیک کنید.