برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت ترور هنیه در تهران

برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت ترور هنیه در تهران

جمعی از مردم تهران با حضور در میدان فلسطین نسبت به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، در این تجمع اعتراضی که از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه (دهم مرداد) در میدان فلسطین تهران برگزار شد، حاضران با برافراشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان و با در دست گرفتن پلاکاردهایی اعتراضی، ترور اسماعیل هنیه رئیس جنبش حماس در تهران به دست صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

حاضران در این تجمع همچنین با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خواهان واکنش متناسب به این اقدام تروریستی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت ترور هنیه در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت ترور هنیه در تهران"، کلیک کنید.