بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری

بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری

آفتاب نیوز :

سردار مجید کریمی در این باره اظهار داشت: فردی که تحت پیگرد مراجع قضایی یکی از کشور های همسایه به اتهام کلاهبرداری به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار دلار بود، پس از بازداشت در تهران، برای رسیدگی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: متهم به عنوان مدیرکل شرکتی در یکی از کشور های همسایه مشغول به کار بوده و با تبانی حسابدار اصلی شرکت اقدام به کلاهبرداری از آن شرکت به میزان 2 میلیون و 500 هزار دلار در قالب فروش غیرقانونی محصولات شرکت کرده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از شکایت شاکی پرونده در کشور همسایه و اعلام اینترپل، کشور مربوطه اعلان قرمز یا حکم جلب بین المللی علیه وی صادر شد و شناسایی و دستگیری نامبرده را از پلیس بین الملل تهران درخواست نمود که پس از انعکاس موضوع به مرجع قضایی کشورمان در نهایت این فرد هفتم خرداد ماه در تهران شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

رییس پلیس بین الملل فراجا در ادامه افزود: پس از شناسایی این متهم در کشورمان و بازداشت وی در تهران توسط ماموران انتظامی، متهم به مراجع قضایی معرفی و پس از رسیدگی، برای رسیدگی پرونده، تحویل قوه قضاییه شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری"، کلیک کنید.