این خودروی ژاپنی بدون هیچ تعمیر اساسی، یک میلیون کیلومتر کار می کند! /عکس

امیرمسعود عابدین_ یک دستگاه تویوتا تاندرا مدل 2018 طی حدود شش سال، موفق شده تا پنج برابر حالت عادی کارکرد ثبت کند. عدد روی کیلومترشمار این خودرو، کارکرد یک میلیون و 415 هزار کیلومتر را نمایش می دهد! این عدد با در نظر گرفتن عدم انجام تعمیرات اساسی و جدی، شگفت آور و عجیب تر هم می شود.

این خودروی ژاپنی بدون هیچ تعمیر اساسی، یک میلیون کیلومتر کار می کند! /عکس

در طول 73 ماه استفاده از این خودرو (از آوریل 2018)، این پیکاپ هر ماه حداقل 19377 کیلومتر مسافت را طی کرده است، یعنی هفته ای 4506 کیلومتر، روزی 644 کیلومتر یا ساعتی 26 کیلومتر!

با در نظر گرفتن هزینه های هر لیتر بنزین و همچنین مصرف سوخت تویوتا تاندرا، مالک این خودرو حدود 150٬803 دلار، معادل 8 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه سوخت پرداخت کرده است!

این خودروی ژاپنی بدون هیچ تعمیر اساسی، یک میلیون کیلومتر کار می کند! /عکس

مالک خودرو گفته است که در این دوره 6 ساله فقط چند بلبرینگ چرخ تعویض شده و هیچ تعمیر اساسی روی موتور خودرو انجام نشده است، اتفاقی که در نوع خود شگفت آور و بی نظیر است.

منبع: carscoops

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این خودروی ژاپنی بدون هیچ تعمیر اساسی، یک میلیون کیلومتر کار می کند! /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این خودروی ژاپنی بدون هیچ تعمیر اساسی، یک میلیون کیلومتر کار می کند! /عکس"، کلیک کنید.