انگشت اتهام ایلان ماسک به سمت رییس جمهور امریکا!

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو و براساس گزارش سیتنا، ماسک در صفحه خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «تا زمانی که این فرمان های اجرایی لغو نشود، ادعاهای بایدن مبنی بر این که می خواهد با مهاجرت غیرقانونی مبارزه کند، دروغ است».

ماسک خاطرنشان کرد که ورود گسترده مهاجران غیرقانونی، ناشی از «94 فرمان اجرایی دولت بایدن» است.

انگشت اتهام ایلان ماسک به سمت رییس جمهور امریکا!

ایالات متحده ظرف ماه های اخیر شاهد سطوح بی سابقه مهاجرت غیرقانونی است، به طوری که مسیولان مرزی، دسامبر گذشته 302 هزار مورد عبور غیرقانونی از مرز را ثبت کردند که بیشترین تعداد در عرض یک ماه است.

افزون بر این، در طول سه سالی که از ورود بایدن به کاخ سفید می گذرد، بالاترین رکورد تعداد مهاجران غیرقانونی به این کشور ثبت شده است.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انگشت اتهام ایلان ماسک به سمت رییس جمهور امریکا!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انگشت اتهام ایلان ماسک به سمت رییس جمهور امریکا!"، کلیک کنید.