انفجار در مقر نظامیان آمریکا در بغداد و واکنش کتائب حزب‌الله عراق

انفجار در مقر نظامیان آمریکا در بغداد و واکنش کتائب حزب‌الله عراق

منابع خبری گزارش کردند صدای انفجار در پایگاه نیروهای آمریکایی در حوالی فرودگاه بغداد شنیده شده است.

به گزارش آنلاین جو به نقل از المیادین، منابع خبری گزارش کرده‌اند که بامداد چهارشنبه صدای انفجار در پایگاه نیروهای نظامی آمریکا در حوالی فرودگاه بغداد شنیده شده است.

به گفته یک مقام امنیتی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره یک فروند پهپاد ناشناس در نزدیکی پایگاه نیروهای آمریکایی در مجاورت فرودگاه بغداد منفجر شده است.

بنابر این گزارش، ساعتی بعد، المیادین خبر داد: جعفر الحسینی سخنگوی نظامی گروه مقاومت کتائب حزب‌الله عراق، این حمله را مشکوک و هدف از آن را ایجاد اخلال در سفر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران به عراق برشمرد.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انفجار در مقر نظامیان آمریکا در بغداد و واکنش کتائب حزب‌الله عراق" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انفجار در مقر نظامیان آمریکا در بغداد و واکنش کتائب حزب‌الله عراق"، کلیک کنید.