انتخابات استان بوشهر در سلامت و امنیت کامل برگزار شد

انتخابات استان بوشهر در سلامت و امنیت کامل برگزار شد

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر همه شرایط و زیرساخت‌های طی ۴۰ روز آماده شد.

وی به تلاش‌های دشمنان برای کاهش میزان حضور و مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: مردم ایران با هوشیاری حضوری گسترده در انتخابات داشتند و به دشمن اجازه دستیابی به اهداف خود را ندادند.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در ایجاد شور انتخاباتی بیان کرد: این دوره از انتخابات به تنهایی بود و انتخابات دیگری را همراه خود نداشت و در این شرایط حضور مردم قابل توجه بود.

وی با اشاره به گرمای هوا و حضور مردم در این شرایط آب و هوایی تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده، انتخابات استان بوشهر در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

محمدی‌زاده با تقدیر از همه مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات در سطح استان تاکید کرد: ۱۵ تیرماه مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود و امید است که مردم در این دوره نیز حضوری گسترده داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات استان بوشهر در سلامت و امنیت کامل برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات استان بوشهر در سلامت و امنیت کامل برگزار شد"، کلیک کنید.