امدادرسانی اورژانس اصفهان به یک هزار و ۴۶۵ زائر در مرز شلمچه

امدادرسانی اورژانس اصفهان به یک هزار و ۴۶۵ زائر در مرز شلمچه

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین جو با اشاره به اعزام نیروهای امدادرسانی به همراه خودروهای اورژانس برای خدمت رسانی به زائران راهپیمایی اربعین اظهار کرد: از ۱۹ مرداد ماه ۲۶ نیروی امدادی به همراه ۱۰ خودرو به مرز شلمچه اعزام شدند.

وی گفت: بر این اساس ۷ واحد امدادی آمبولانس، یک واحد امداد موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان و یک تیم پشتیبان برای استقرار، برای خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز شلمچه مستقر شده اند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون این نیروها به یک هزار و ۴۰۵ مورد خدمات رسانی کردند، ابراز کرد: این خدمات رسانی در قالب ارائه خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی به صورت ارائه مراقبت‌های سرپایی در محل بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۶۰ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی اورژانس اصفهان به یک هزار و ۴۶۵ زائر در مرز شلمچه" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی اورژانس اصفهان به یک هزار و ۴۶۵ زائر در مرز شلمچه"، کلیک کنید.