امام راحل ملت بزرگ ایران را از یوغ استکبار نجات داد

امام راحل ملت بزرگ ایران را از یوغ استکبار نجات داد

آنلاین جو/ایلام امام جمعه ایلام گفت: امام را حل ملت بزرگ ایران را از یوغ استکبار جهانی نجات داد تا ایران اسلامی در دنیا پیشگام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین «اله نور کریمی تبار» امروز 14 خرداد ماه 1403 در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر ایلام اظهار کرد: امام راحل، ملت ایران را از زیر ظلم و استبداد نجات داد تا ایران اسلامی در دنیا پیشرو و پیشگام بوده و وابسته به هیچ کشوری نباشد، امام راحل در مقابل دشمنان ایستاد، آن حضرت در آغاز انقلاب اسلامی تشخیص داد که مشکل اصلی مردم ایران، آمریکا و رژیم صهیونسیتی است، دشمنان را شناخت و عوامل وابسته به دشمن او را به خود مشغول نکرد.

وی تصریح کرد: روز قدس را برای آگاه سازی و وحدت مسلمانان دنیا بر علیه اشغالگران بنا نهاد و امروز مردم دنیا از ماهیت جنایت رژیم صهیونسیتی و چهره واقعی نظام استکبار جهانی آگاه شده اند، عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، ضعف و پوشالی بودن رژیم غاصب اسراییل و آمریکا را به دنیا نشان داد.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: امروز موج آزادی خواهی و دفاع از مظلوم به برکت انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یافته و دنیا طرفدار مظلوم شده است و این انقلاب با سرعتی فراتر از تصور، مسیر خود را ادامه می دهد و امروز در قلب اروپا و آمریکا شاهد بروز و ظهور گفتمان و شعارهای انقلاب اسلامی هستیم.
امام جمعه ایلام یادآور شد: امام راحل در شرایطی انقلاب را به پیروزی رساند که هیچ نظریه پردازی در جهان فکر نمی کرد که انقلابی به نام دین شکل بگیرد و از همان آغاز انقلاب، تمام متفکران و نظریه پردازان، دنیا چشم به حوادث انقلاب دوخته که این انقلاب در چه مسیری حرکت می کند و خدا را شکر شاهد تحقق وعده های الهی هستیم و انقلاب اسلامی مسیر خود را با رهبری جانشین بر حق ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش می برد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که امام راحل به ملت ایران اسلامی، «ما می توانیم» را تعلیم داد، افزود: انقلاب اسلامی دین را در دنیا احیا کرد و یک رویکرد جدید در ادیان الهی آغاز شد و آنچه انبیای الهی و ایمه معصومین(ع) به دنبال آن بودند امروز در جهان جامه عمل پوشانده شده است.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس فطرت انسانی است، گفت: انقلاب اسلامی، سبک نوینی از حکمرانی است که جامعه پیشرفته امروز دنیا، تشنه چنین حاکمیتی است، امروز دنیا نقش ولایت فقیه و تاثیری را که دارد، می بیند، نقشی که احیای اسلام، عدالت و آزادی در دنیا است و به جامعه جهانی آگاهی می دهد که در برابر استکبار و ظلم بایستند و از مظلوم دفاع کنند و این از برکت امام راحل، انقلاب و استقامت مردم است که امروز به ثمر نشسته است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: هر جایی که مسیولان و مردم گوش به فرمان ولایت بودند، تعالی و پیشرفت وجود داشته است، اما امروز تهاجم سنگینی از سوی دشمنان و نظام سلطه برای دین زدایی، ارزش زدایی و هنجارشکنی می بینیم چرا که ملتی که گوش به فرمان ولایت فقیه و ارزش مدار باشد، سدی محکم و نفوذناپذیر در برابر دشمن است.

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم مسیر خدمت شهید آیت الله رییسی ادامه پیدا کند، مردم باید در هشتم تیر در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه ای بزرگ خلق کرده و به وظیفه خود عمل کنند تا این مسیر خدمت با همان آهنگی که سید محرومان در پیش گرفته بود ادامه پیدا کند.
پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام راحل ملت بزرگ ایران را از یوغ استکبار نجات داد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام راحل ملت بزرگ ایران را از یوغ استکبار نجات داد"، کلیک کنید.